Friday, January 14, 2011

पत्नीको हत्यापछि पीडित नेपाली न्याय चाहन्छन्

नयाँ दिल्ली, पुस ३०- 'म १४ वर्षको हुँदा भारत आएको हुँ, अहिले ७२ वर्ष भएँ। यतिखेर आएर मैले सबैथोक गुमाएँ। मलाई बाँच्न मन छैन।' अंग्रेजी नयाँ वर्षको अघिल्लो दिन ६७ वर्षीय श्रीमतीको बलात्कारपछि हत्या भएको घटनाले आक्रान्त कृष्णलाल थापाले बुधबार अबेर पुरानो दिल्लीस्थित रामकृष्ण आश्रमस्थित सानो रेस्टुरेन्टमा नागरिकसँग भने।
'मजनु की टिला'मा पुस १६(डिसेम्बर ३१)का दिन भएको घटनापछि कृष्णलालकी श्रीमती शारदाको बलात्कार तथा हत्याको आरोपमा ४५ वर्षीय अच्छेलाललाई पक्राउ गरिएको छ। उनले यसअघि नै बलात्कार अभियोगमा सजाय काटिसकेका छन्। कृष्णलाल उनका कामदार हुन्।
शारदालाई आफ्नै घरमा लडिरहेको भेटिएपछि तत्कालै अरुणा आसफ अली अस्पताल लगिएको थियो। चिकित्सकहरूले अस्पताल ल्याउनुअघि नै उनको मृत्यु भएको जनाएका थिए।
स्थानीय बालिकाको सूचनाअनुसार घटना भएको स्थानमा अन्तिमपटक देखेको व्यक्ति भन्दै प्रहरीले लाललाई पक्राउ गरेको हो। उनको मोबाइलसमेत शारदानजिकै छुटेको थियो। घटनापछि लाल घटनास्थल छोडेर भाग्न लागेको प्रहरीसँगको बयानमा उनैले बताएका छन्। प्रहरीसँग उनले अपराध स्वीकार गरिसकेका छन्।
घटना सम्झँदै कृष्णलालले भने, 'लाल त्यो दिन बिहान करिब नौ बजेतिर मेरो एककोठे घरमा आए र मलाई नियमित काममा पठाए। म दिउँसो तीन बजे फर्कंदा शारदालाई प्रहरीले अस्पताल लगिसकेको रहेछ।'
प्रत्यक्षदर्शीले नागरिकलाई कृष्णलाल गएपछि लाल र शारदामात्रै घरमा रहेको बताए। उनले शारदालाई मासु पकाउन लगाए र दुवैले रक्सी खाए। 'त्यसपछि लालले उनीमाथि आक्रमण गर्‍यो, प्रतिवाद गर्दा उसले मुखमा कपडा कोचेर उनलाई मार्‍यो,' नाम बताउन नचाहाने एक छिमेकीले भने। उत्तर प्रदेशका लाल १५ वर्षदेखि विभिन्न टेन्ट कम्पनीमा काम गर्छन्। रक्सीबाज उनका सात सन्तान छन्।
धुलिखेलमा जन्मिएका कृष्णलाल र गुजराती शारदाबीच करिब ४० वर्षअघि बिहे भएको थियो। उनीहरू दुई वर्षअघि हरियाणाबाट दिल्ली आएका हुन्। उनीहरूका सन्तान छैनन्।
'अब यहाँ केही बाँकी छैन, म घर फर्कन चाहन्छु,' थापाले आँसु झार्दै नागरिसकँग भने, 'तर मेरा नेपाली साथीहरूले म नेपाल फर्किएँ भने अपराधी रिहा हुन्छ भनिरहेका छन्।' लालले कडा सजाय पाएको हेर्न आफूले चाहेको उनले बताए।
नेपालीको सानो समूहले सञ्चालन गरेको संस्था हेल्प नेपाली मिसन अहिले थापाको उद्धार र सहयोगमा लागेको छ। संस्थाले यो मुद्दा अघि बढाउन उनलाई सघाइरहेको छ। 'हामी उनको मुद्दा लड्न र दोषीलाई सजाय दिन सघाउँदै छौं,' संस्थाका सभापति कवि कार्कीले भने, 'उनी नेपाल फर्किए भने मुद्दा कमजोर हुनेछ। त्यसैले हामीले उनलाई फैसला नआउन्जेल खाना र आवास उपलब्ध गराएका छौं।'
शारदाले ४० वर्षसम्म घरेलु काम गरेको नैना बर्मा परिवारसँग ७० लाख भारु लिन बाँकी रहेको सूचना पाएको संस्थाका सभापति कार्कीले बताए।
बर्मा दम्पत्ती रजौरी गार्डेनमा बस्छन्। 'कृष्णलालले कति रकम पाउन सक्छन् भनेर हामी लागिरहेका छौं,' कार्कीले भने, 'उनीहरूलाई रकम बाँकी छ भनेर कुनै प्रमाण नभएको भन्दै मुर्ख बनाएका रहेछन्।'
यसैबीच शारदाको मुद्दा हेरिरहेको दिल्ली उच्च न्यायालयकी वकिल नन्दा शर्माले तीसहजारी अदालतमा पहिलो सुनुवाइ शुक्रबार हुने बताएकी छन्। उनले कृष्णलाललाई अदालतलमा बोलाइनसक्ने बताए।
'अदालतले मानवीयताको आधारमा कृष्णलालको पक्ष लिनसक्ने मलाई लाग्छ,' शर्माले भनिन्, 'हामीले यो मुद्दा भारतीय प्यानल कोडको ३७८ र ३०२ अन्तर्गत लड्दैछौं।'

1 comment:

  1. मेरो नाम केभिन एडम्स, बंधक ऋण उधारो एडम्स तिर्ने कम्पनी को एक प्रतिनिधि, म छ
    2% ब्याज मा ऋण दिनेछ। हामी विभिन्न को सबै प्रकार प्रदान
    2% ब्याज मा ऋण प्रदान गर्दछ। हामी ऋण को सबै प्रकार प्रदान। यदि तपाईं सम्पर्क अब यो इमेल एक ऋण आवश्यक adams.credi@gmail.com:

    ReplyDelete

^ Scroll to Top